Friday, December 31, 2010

眨吓眼就嚟到last DAY!

回顧呢兩年幾嘅"a life",大多為正面的,感覺上時間多咗(起碼多咗個星期六~)。我明白大部份同事們都對"a Ltd" 怨多興少(好"興"除外),正所謂返工唔上心,閒事致認真! 工餘時增廣了不少見聞(Internet),工餘係指返工時多餘的時間也~


拜朵畏,大早已明白到我嘅作品對呢間「工」司嘅用途已不大,我嘅工作只係返工,造它們想我做的事就足夠,呢一點,係portfolio內就見得~ 見工時睇番... 大多為它們用不著嘅作品。呢兩年間"a Ltd"都帶比我好多野,最得本人珍而重之嘅係佢 -「i」小姐~

一陣會同兩位朋友去食lunch,昔日同事現在朋友,可遇不可求的東西,「工」司九萬幾人,點頭之交多的是,我嘅圈子裡永無要好的同事,只有要好嘅朋友,乾一杯~乾一杯~恭祝友誼~YEAH!!! 我諗食埋個lunch都係時候閃,今日係大除夕,「工」司出memo會放1600,但「工」司員工車安排係1630~ 吹賬~ 今晚會去鹿洞打邊爐,無錯,又打邊爐~ 呵~呵~呵~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home